Rechini de apă dulce

bpi56y4c9

 

 

 

Nu sunt departe,

Sunt doar altundeva.

Nimeni nu mi-a făcut niciodată vreun rău.

Și nici nu am sărutat vreodată un băiat într-o bibliotecă,

Reavănă, sterilă.

 

Băiatul care îmi tunde părul e plecat în Nicaragua.

Timp de o lună.

Nicăieri altundeva în lume nu există rechini de apă dulce.

Cerro Negro, ce nume poetic pentru un vulcan!

Arzător, pasional.

 

Verișoara mea se ceartă cu vântul.

Iese din casă la șase și zece dimineața.

Corpul unei femei se pregătește perpetuu să creeze viață, i-am explicat.

Nimic mai mult decât o gazdă temporară, a concluzionat ea.

Deloc naivă, ageră. Cu ochii-malahit.

 

Încă nu am un plan dar îl voi urzi.

Nu, nu te voi răpi, te vor lăsa să pleci de bună voie.

Vom construi un castel din piatră împreună,

Înconjurat de șanțuri în apa cărora se vor scălda rechinii de apă dulce.

Îi vom aduce din Nicaragua.

 

Irealizabil?

Nicidecum!

Vom schimba istoria.

Și habitatul rechinilor de apă dulce.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

