În amintirea viitorului

i%cc%82n-amintirea-viitorului

A ce miroși? am întrebat.

A pământ, a lemn tăiat, a rășină, a mâl

Și a bărbat care nu a mai făcut dragoste demult.

 

Noaptea e ziua animalelor, i-am șoptit.

Da, a răspuns dus pe gânduri.

Cu un zâmbet necuviincios în colțul gurii roz.

 

Un nor-curcubeu, i-am spus copilăros.

Nu știu, așa se vedea.

Avea ochii de un albastru conspirativ.

 

Îți imaginezi câtă frumusețe e în lume?

Ascunse în cărți uitate în biblioteci

Sau jurnale pierdute prin case bătrânești.

 

E multă frumusețe în lume, am repetat întristată.

 

Cum e scrisul tău de mână? l-am iscodit.

Un pic mai urât ca al tău, a răspuns.

Cu literele lungi, nu foarte conturate.

 

Dar cursiv.

 

Ce înseamnă asta? l-am ispitit.

Că așa sunt eu.

 

Cursiv.

Lasă un răspuns

